Buscador

martes, 30 de octubre de 2018

Amoriños - Juan Pardo


Amoriños
Compositor/Letrista
Popular - Juan Pardo
Letra
Amoriños collín
na veiriña do mar
amoriños collín
non os poido olvidar
non os poido olvidar
ai si si ay ay ay
amoriños collín
na veiriña do mar.
Ay si queres
que o carro cante
vai mollalle o
eixo no río
que despois co eixo mollado
cantará como un asubío
cantará como un asubío
ay la le lo ,ay la la la lo.
Xa me dixo teu pai
que te chame a bailar
e no medio do baile
che deixe quedar
que che deixe quedar
ay si si ay ay ay
xa me dixo teu pai
que te chame a bailar.
Maruxiña do carreiro
si coceras faime un bolo
si mo fas faimo de trigo
que de millo non cho como
Dame un bico Maruxiña
heiche de dar un pataco
non quero bicos dos homes
que me cheiran a tabaco.
Para vir a xunta mín
para vir a xunta mín
vai lava la cara
vai lava la cara
vai lava la cara galopín.
Para vir a xunta mín
para vir a xunta mín
vai lava la cara
vai lava la cara
vai lava la cara galopín.
Carril ten un areal
que chega a Vilagarcía
onde van os berberechos
detrás das berberechiñas.
E no medio no medio da ría
ao compás ao compás
dos cantares
o ventiño que viña de lonxe
axudaba o gaiteiro a soplare
axudaba o gaiteiro a soplare
ay la le lo ay la le lo la lo.
Eu queríame casare
miña nai non teño roupa
Eu queríame casare
miña nai non teño roupa
Casa miña filla casa
que unha perna tapa a outra
casa miña filla casa
que unha perna tapa a outra.
E prá que non digas
que tal e que cual
que vou ou non vou
que tal que sei eu.
Eu alá non fún
ela acó non veu,
nin eu llo pedín
nin ela mo deu.
Se me deran a escollere
eu non sei que escollería,
se me deran a escollere
eu non sei que escollería
mata-lo porco de noite
ou mata-lo po-lo día,
mata-lo porco de noite
ou mata-lo po-lo día.
Ay Pepiño adiós
ay Pepiño adiós.
ay Pepiño por Dios
non te vayas
quédate con nos,
quédate con nos
non te vayas afogar na praia
como nos pasóu a nos.
Ay Sálvora ay San Vicente,
Ay Sálvora ay San Vicente,
Ay Sálvora ay San Vicente
ás mozas máis bonitas
son as de Mourente.
Ay Sálvora ay San Vicente
ás mozas máis garridas
son as de Mourente.
Po-lo río abaixo vai
unha troita de pé,
corre que te corre
quen a poidera coller,
corre que te corre
quen a poidera coller,
po-lo río abaixo vai
unha troita de pé.
Xa me dixo teu pai
que te chame a bailar
e no medio do baile
che deixe quedar
que che deixe quedar
ay si si ay ay ay,
xa me dixo teu pai
que te chame a bailar.
Amoriños collín
na beiriña do mar,
Amoriños collin
non os poido olvidar
Intérprete
Juan Pardo

No hay comentarios: