Buscador

miércoles, 13 de julio de 2022

En el Pozo María Luisa - Coro Minero de Turón


En el Pozo María Luisa
Compositor/Letrista
Jesús Pedro Suárez Fernández
Letra
Santa Bárbara bendita,
 trai-lai-la-la-lara
Santa Bárbara bendita,
 trai-lai-la-la-lara
Patrona de los mineros,
mirai, mirai Maruxina
Mirai, mirai cómo vengo yo,
patrona de los mineros
Mirai, mirai Maruxina,
mirai, mirai cómo vengo yo
En el pozu María Luisa,
trai-lai-la-la-lara
En el pozu María Luisa,
trai-lai-la-la-lara
Dieciséis mineros muertos,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mirai cómo vengo yo,
dieciséis mineros muertos,
mirai Mira Maruxina,
 mira, mira cómo vengo yo
Qué importa categoríes,
qué importa categoríes
Quedaron en el testeru
mirai, mirai Maruxina
Mirai, mirai cómo vengo yo
Quedaron en el testeru
mirai, mirai Maruxina
Mirai, mirai cómo vengo yo
Traigo la camisa roja,
traigo la camisa roja
De sangre d'un compañeru,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mirai cómo vengo yo
 De sangre de un compañeru,
mirai, mirai Maruxina,
 mirai Mirai cómo vengo yo
El alma tengo partía,
el alma tengo partía
Nun será l'últimu duelu,
mirai, mirai Maruxina
Mirai cómo vengo yo
Nun será l'últimu duelu,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mira cómo vengo yo
Unos dicen que ye Dios,
unos dicen que ye Dios
Otros dicen non lo creo,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mirai cómo vengo yo
Otros dicen non lo creo,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mirai cómo vengo yo
El casu ye que ca poco,
el casu ye que ca poco
La muerte llama a conceyu,
mirai, mirai Maruxina,
mirai Mirai cómo vengo yo
 La muerte llama a conceyu,
mirai, mirai Maruxina,
mirai cómo vengo yo
Intérprete
Coro Minero de Turón

No hay comentarios: